توری پنجره upvc دو حالته وین تک

توری پنجره upvc دو حالته وین تک, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

توری پنجره upvc دو حالته وین تک

بهرام پروهان

پنجره  upvc دو حالته وین تک نسبت به یراق آلات تک حالته در برابر نفوذ گرد و غبار ،آلودگی هوا و صدا از عایق بندی بالایی برخوردار است .توصیه ما به شما استفاده ازیراق الات آلمانی برای پنجره  upvc دو حالته وین تک می باشد. زیرا این یراق آلات مقاوم و با کیفیت هستند.قابل ذکر است که مناسب ترین توری پنجره  upvc دو حالته وین تک را می توان توری پلیسه نام برد به این جهت که علاوه بر قابلیت شستشوی آسان و راحت از جنس عالی نیز برخوردار می باشد. https://upvc.pro/
در ساخت و سازهای ساختمان، توری پنجره  upvc دو حالته وین تک و آلمینیوم خوب باید پاسخ گوی نیازهای مشتری بوده و بعنوان یک عایق حرارتی مناسب، موجب از دست رفتن کمترین میزان انرژی، جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد . پلی وینیل کلراید سخت (UPVC) ماده مناسبی جهت تولید سریع و گوناگون از پروفیلها است . این پروفیلها که علی رغم ارزانی بها از ظاهری زیبا برخوردارند ، امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مورد توجه تولید کنندگان پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک قرار گرفته اند. استفاده از شیشه دو و سه جداره به همراه یراق آلات مناسب علاوه بر اعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد. https://upvc.pro/مزایای متعدد استفاده از پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک در ساختمانها این محصول را به رایج ترین نوع در میان سایر انواع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته تبدیل نموده است.
انواع توری پنجره  upvc دو حالته وین تک
توری پنجره  upvc دو حالته وین تک به طور کلی در دو گروه ساخته میشود:
نحوه باز شدن پنجره های كشويي به وسيله حركت غلطك هایی می باشد که بر روي ريل تعبيه شده است که مي تواند به چپ و يا راست حركت كند. حد فاصل قسمت بازشو و قسمت ثابت پنجره نوار هاي مويي است كه به منظور جلوگيري از ايجاد استحكاك قرار داده شده است.
در توری پنجره  upvc دو حالته وین تک جنس نوار،که نوار آبندي نامیده میشود از نوار لاستيكي EPDM ،سیلیکون و یا TPE مي باشد. توری پنجره  upvc دو حالته وین تک قابليت ساخت در ابعاد مختلفي را دارد، همچنین به دلیل اين كه بتوان لنگه متحرک را درفریم پنجره حرکت دهیم لنگه متحرك آن بر روي لنگه ثابت قرار گيرد، پس اين پنجره ها در دو لنگه مساوی ساخته مي شوند.
توری پنجره  upvc دو حالته وین تک ازاستاندارد های بالا جهت جلوگیری از ورود هوا و گرد و غبار از ویژگی های منحصر پنجره های فولكس واگني باشد.
اولویت انتخاب و پیشنهاد خرید توری پنجره  upvc دو حالته وین تک می باشد. عایق بندی این کلاس پنجره دوجداره بدلیل مشخصات خاص پروفیل ها و استفاده از دو ردیف نوار عایق عالی در محل نصب شیشه دو و یا سه جداره با دو یا سه ردیف نوار آب بندی دیگر در محل قاب های UPVC بسیار مناسب تر از انواع کشویی می باشد .این سیستم پنجره دوجداره شامل یک قاب اصلی با اندازه دلخواه می باشد. لنگه بازشو حول یک محور در قاب خود حرکت می کند. https://upvc.pro/امکان ساخت پنجره های تو در تو در این سیستم ممکن می باشد به نحوی که یک لنگه بازشو خود قاب اصلی یک بازشو دیگر باشد. اشکال خاص پنجره مانند پنجره های دوجداره گرد، زاویه دار و … نیز با انواع اتصالات و یراق آلات دوجداره ممکن می باشد.

پنجره های فرانسوی


انواع یراق آلات و توری پنجره  upvc دو حالته وین تک
انواع یراق آلات توری پنجره  upvc دو حالته وین تک دارای نحوه عملکرد متفاوتی می باشند تا خریداران بتوانند با توجه به سلیقه و نیازشان هنگام سفارش درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی از آن استفاده نمایند چرا که با توجه به نوع یراق آلات استفاده شده در پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک با یکدیگر متفاوت می باشد.
۱- توری پنجره  upvc دو حالته وین تک (Turn)
دراین نوع از یراق بازشوی پنجره حول محور نود درجه باز و بسته می شود.
۲- کلنگی یا یراق سرویسی پنجره (Tilt)
برای اندازه های کوچکی از پنجره که معمولا در سرویس بهداشتی و حمام است از این نوع یراق مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع یراق فقط از زاویه بالا به میزان ۳۰ درجه باز می شود و کور شدن نقطه دید از روبرو از مزایای این سیستم است.
۳- توری پنجره  upvc دو حالته وین تک
در این نوع از یراق آلات توری پنجره  upvc دو حالته وین تک بر روی دو محور به صورت عمودی و افقی حرکت می کند. این سیستم به گونه ای طراحی شده که مانع بسیار مقاومی در برابر نفوذ آب باران، گرد و غبار، آلودگی هوا و کاهش آلودگی های صوتی می باشد.
حالت دوم بازشو توری پنجره  upvc دو حالته وین تک برای عدم درگیری با پرده ها و در عین حال گردش هوا و ثابت ماندن در حالت باز در حالت دوم حتی در هنگام وزش باد شدید و طوفان از مزایای این سیستم است.
مزيت هاي توری پنجره  upvc دو حالته وین تک یا دو جهت بازشو :
– مخفي بودن کل يراق آلات مصرفي حول محور بازشو https://upvc.pro/
– ايمني بسیار بالا نسبت به یراق آلات تک حالته با توجه به نوع يراق مصرفي Security tilt keep
– قابليت رگلاژ راحت و آسان (حتي توسط یک فرد غیر متخصص) و بدون حضور نصاب
مزایای توری پنجره  upvc دو حالته وین تک عبارتند از :
توری پلیسه آنتی استاتیک(دافع ذرات معلق) و ضد آب
مناسب برای انواع در و پنجره از قبیل: کشویی – کشویی عمودی – باز شو – دو طرف باز شو و باز شو از پایین یا بالا
قابل نصب بر روی انواع پروفیل از قبیل: چوب – آهن – آلومینیم و upvc
قابل نصب در سمت بیرون و سمت داخل

توری رولینگ


توری های استفاده شده در پنجره  upvc دو حالته وین تک و آلمینیوم انواع مختلفی و با کیفیت های متفاوتی ارائه می شوند. ولی چیزی که در همگی آنها یکسان است این است که همگی آنها مانع نفوذ حشرات موذی میشوند. این شرکت با استفاده از نسل جدید توری های جمع شونده تمامی نواقض و معایب توری های موجود را حل کرده. و اقدام به تولید توری های آنتی باکتریال نموده است. این نوع توری ضد حشره بوه و مانع نشستن آنها برروی توری می شوندو حشرات را از خود دور می کند.
گاهی اوقات برای استفاده از هوای تازه مجبور به باز کردن درب و پنجره ها می شویم که باز گذاشتن درب و پنجره ها خود عاملی برای نفوذ حشرات موذی و ورود آنها به داخل منزل می شود. از این رو استفاده از توری های مخصوص بهترین راه برای جلوگیری از از این مشکل است. ولی در بعضی مناطق به دلیل ازدحام حشرات موذی و آزار دهنده گاها دیده می شود که این حشرات برروی توری کمین کرده و به محض باز کردن توری وارد منزل یا محل کار می شوند که بیرون راندن آن هم خود مشکل بزرگیست.
از این رو این شرکت برای حل این مشکل از نسل جدید توری پنجره  upvc دو حالته وین تک استفاده نموده که آنتی باکتریال نامیده می شونده. در فرایند ساخت این توری ماده به آن تزریق میشود که بی بو و بی خطر است و حشرات را دفع می کند. این نوع توری از نسل جدید بود از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: